.

  • Latest News

    Watch: Dr. Sid - Kabiyesi ( Official Music Video With Lyrics )



    The much anticipated jam 'Kabiyesi' by Dr. Sid is finally here and produced by Don Jazzy. The video is very clean and funny.

    Watch below . . .



    Kabiyesi Lyrics:

    Oba nki o

    o na na na na na na eh

    its Dr Sid o o e

    Don Jazzy again o

    anywhere wey we enter holla


    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo Kabiyesi

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo Kabiyesi


    It’s another one

    Dr SID done bang another one

    so everybody get in the groove

    make you buckle your shoes

    Omo i’m in the mood

    to bust some moves

    are you ready

    are you ready

    if you know say you sure

    get on the floor

    do what you like

    hold somebody tight

    if anybody wan dull you

    tell them say


    ki ni yen

    ki ni yen

    se ko si?

    se ko si?

    Fi mi le o

    Fi mi le o

    Fi mi le o



    ki ni yen

    ki ni yen

    se ko si?

    se ko si?

    because oluwa bless me

    fi mi le je kin ji jo


    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo Kabiyesi

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo Kabiyesi

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo Kabiyesi

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo Kabiyesi


    Padi mi show color e

    ka jo ma rockie

    Padi mi show color e

    ka jo ma rockie

    Baby mi show color e

    ka jo ma rockie

    Baby mi show color e

    ka jo ma rockie

    I wanna see you shake your body

    E ji jo bi Oba

    Let everybody know you’re feeling good

    E ji jo bi Oba

    Forget your sorrows and your worries

    E ji jo bi Oba

    Don’t wanna see you frown

    na wetin dey hold you down


    ki ni yen

    ki ni yen

    se ko si?

    se ko si?

    Fi mi le o

    Fi mi le o

    Fi mi le o



    ki ni yen

    ki ni yen

    se ko si?

    se ko si?

    because oluwa bless me

    fi mi le je kin ji jo


    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo Kabiyesi

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo Kabiyesi

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo

    Kabiyesi, Kabiyesi

    Fi mi le kin Ji jo Kabiyesi

    Kabiyesi, Kabiyesi
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Watch: Dr. Sid - Kabiyesi ( Official Music Video With Lyrics ) Rating: 5 Reviewed By: Blessing
    Do You Have Articles, Advert Or Music You Want To Promote... Contact Us:- Whatsapp/Call: +2348143045485, BBM: 590B1DC3, Email: 234todayblog@gmail.com
    Scroll to Top